خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت مشترک نمایندگان ادوار و منتخب مجلس وحدت آفرین است

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 23:06
نماینده ادوار مجلس گفت: پیام تسلیت مشترک نمایندگان ادوار و منتخب مجلس مورد تایید و وحدت آفرین است.
ادوار،نظام،اسلامي،مجلس،شوراي،ايران،جريانات،منتخب،پور

به گزارش مشرق، «منصور حقیقت پور» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، در خصوص تسلیت بیش از ۵۰۰ نفری نمایندگان ادوار در خصوص رئیس جمهور شهید، گفت: پیام تسلیت نمایندگان ادوار و منتخب مجلس شورای اسلامی در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را امضا کردم و این کاری بسیار درست، مورد تأیید و وحدت آفرین است.
وی ادامه داد: اگر در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اختلاف سلایق سیاسی باشیم اما خطوط قرمز نظام را حفظ خواهیم کرد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این بیانیه نشان می‌دهد زمانی که اتفاقی برای نظام رخ می‌دهد، تمامی جریانات و ۵۰۰ نماینده منتخب و ادوار مجلس شورای اسلامی پای کار می آیند تا بگویند ما در کنار انقلاب هستیم و از آن حمایت می‌کنیم لذا این فرصتی است که خداوند در دل آن تهدید ایجاد کرده است.
حقیقت پور افزود: سایر جریانات سیاسی هم باید این‌طور عمل کنند، لباس سیاه بر تن کنند و عزادار و محزون باشند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع نشاندهنده معرفت مردم ایران است، ادامه داد: مردم عزیز ایران با وجود اختلافات سلیقه‌ای در روزهای سخت کنار یک دیگر و رهبر عظیم الشان هستند.
حقیقت پور در پایان خاطرنشان کرد: این بیانیه تبلور اراده مسوولین با جریانات سیاسی است تا اعلام کند مردم، اگر ما اختلاف سلیقه‌ای داریم برای پیشرفت نظام است و هرجایی احساس کنیم نظام نیازمند وحدت است، به کوری چشم آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها کنار یکدیگر می‌ایستیم.
شایان ذکر است؛ حدود ۵۱۵ نفر از نمایندگان ادوار و منتخب از هر جناح و سلیقه با صدور پیام تسلیتی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان برای شهدای خدمت، برای مردم ایران آرزوی همبستگی و بهروزی کردند.