خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 05 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارائه خدمات 1900 اکیپ دامپزشکی کشور در عید قربان

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:30
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: هزار و 900 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در سراسر کشور عید سعید قربان به مردم به صورت رایگان خدمات می دهند.
كشور،قربان،دامپزشكي،سيار،عيد،دام،ثابت

مجتبی نوروزی در جریان سفر به سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: یک هزار و 900 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در سراسر کشور عید سعید قربان به مردم به صورت رایگان خدمات می‌دهند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: 850 اکیپ ثابت و هزار و 50 گروه سیار متشکل از دامپزشکان، کارشناسان و بازرسان بهداشتی عید قربان برای خرید و ذبح دام سالم به مردم کمک می‌کنند.
وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی از قبل عید قربان تمهیدات لازم را تامین و عرضه دام زنده در سراسر کشور اندیشیده طوری که سه هزار و 600 دامپزشک و کارشناس با استقرار در نقاط مختلف شهرها به ویژه در محل کشتارگاه‌های ثابت پ سیار دامی دام‌های کشتاری را از نظر آلودگی به عوامل بیماری‌زا بالاخص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بازرسی کرده و سلامتی مصرف کنندگان را از ابتلاء به بیماری‌ها تضمین خواهند کرد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نگهداری حیوانات در مکان‌های عمومی موضوع را به شماره 1512 گزارش دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/