خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت مزد مجاهدان راه خداوند است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 22:12
خطیب و مدرس حوزه و دانشگاه اردبیل گفت: شهادت مزد مجاهدت مردانی است که در راه خدا بی ادعا و مخلصانه تلاش می کنند.
اردبيل،شهيد،رئيسي،خدمت،مخلصانه،بردارد،نوري،مشكلات،حضور،تسنيم ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد جامع اردبیل گفت: رئیس‌جمهور کشورمان به همراه کابینه پرتلاش در کمتر از سه سال عهده‌داری مسئولیت ریاست جمهوری تلاش کرد تا شبانه‌روزی در سنگر خدمت به مردم حاضر شده و مخلصانه در این مسیر گام بردارد.
وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای از تلاش و مجاهدت برای آسودگی، آرامش و عزت مردم پا عقب نکشید و همواره سعی کرد تا در تراز یک مدیر مخلص و انقلابی گام‌های مؤثری را برای حل مشکلات بردارد.
خطیب و مدرس حوزه و دانشگاه اردبیل گفت: این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها مزدی جز شهادت نداشت که بالاخره نصیب رئیس‌جمهور شد و خداوند متعال برای همیشه این مرد بی‌ادعا و پرتلاش را در تاریخ با عظمت این کشور ماندگار کرد.
نوری به ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید اشاره کرد و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی نه تنها بی‌منت و بی‌توقع خدمت می‌کرد بلکه سعی داشت در سفرها و حضور در مناطق مختلف دیدارهای مردمی را از یاد نبرده و همواره در گره‌گشایی از مشکلات مردم قدمی مؤثر و مخلصانه بردارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این خادم‌الرضای ایران نه تنها خدمتگزار مردم و تلاشگر عرصه خدمت بی‌منت بود بلکه سعی داشت تا بی‌ریا و بدون توقع در سنگرهای مختلف برای حل مشکلات مردم گام برداشته و نتیجه آن را در محبوبیت مردمی به عینه مشاهده کردیم.
خطیب و مدرس حوزه و دانشگاه اردبیل اضافه کرد: در چند روز اخیر اوج عظمت و شکوه حضور مردم را در سپاس از خدمات خدمتگزار واقعی به عینه مشاهده کردیم و قطعا بالاتر از این نمایش حضور، تسخیر قلب امت اسلامی است که توسط این خادم‌الرضا انجام شده و تا همیشه تاریخ ماندگار می‌ماند.
نوری بیان کرد: رؤسای جمهور بعدی کاری سخت و دشوار را در پیمودن این مسیر خواهند داشت و باید به نحوی عمل کنند تا جایگاه خدمت‌رسانی بی‌منت، مخلصانه و در عین حال مجاهدانه همواره روشن و فروزان بماند.
به گزارش تسنیم، آیین‌های بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیقش در مناطق مختلف استان اردبیل همچنان در حال برگزاری است و امشب نیز این آیین‌های بزرگداشت در مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌ها برگزار شده و شرکت‌کنندگان در اولین پنجشنبه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش با قرائت فاتحه و نثار سوره یاسین یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهانش را گرامی خواهند داشت.
انتهای پیام/131