سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان جشنواره ابوذر در اردبیل/ عکاس مهر رتبه برتر را کسب کرد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 13:24
اردبیل-هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
جشنواره،اسلامي،مجلس،اجتماعي،رئيس،اردبيل،مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، رضا قاسمیان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.
مهدی عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این جشنواره با بیان اینکه ابزار رسانه مثل یک شمشیر برنده عمل می‌کند، گفت: اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد ما با شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در وقایع اخیر به خوبی با تهدیدات دشمن مقابله کردند.
وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم فجایع مخالفان نظام اسلامی برای خبرنگاران و هنرمندان نقل شود تا اصحاب هنر و خبر با ثبت و نگارش آنها، حقانیت نظام اسلامی و عمق کینه دشمنان را از این انقلاب نشان دهند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد دشتی عکاس خبرگزاری مهر اردبیل توانست در این جشنواره رتبه برتر عکاسی را از آن خود کرده و تندیس جشنواره را کسب کند.
در پایان از نفرات برتر سایر رسانه‌ها نیز تجلیل به عمل آمد و جشنواره به کار خود پایان داد.