تداوم نقض آتشبس در لبنان/ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به «نبطیه»+ فیلم
مهر
|
بینالملل
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 09:11
رژیم صهیونیستی یک بار دیگر آتشبس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.
بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.