سیدمهدی طباطبایی: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد
اعتماد
|
همه
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 09:22
طباطبایی در شبکه ایکس نوشت: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
طباطبایی در شبکه ایکس نوشت: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است.
نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد.
این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
کد خبر: 779674 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۰۸:۵۰:۰۰
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛ حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است.
نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد.
این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
آنکه در این میانه سادهلوحی کند، بازنده خواهد بود.
گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.