سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهران ۳۵ سال بعد از آزادسازی

مهر | استان‌ها، چند‌رسانه‌ای | پنجشنبه، 10 تیر 1400 - 14:47
ایلام-شهرستان مهران بعد از گذشت ۳۵ سال از آزادسازی، امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می شود.
شهرستان،الشهدا،زوار

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان مرزی مهران در جنوب استان ایلام که دهم تیرماه ۱۳۶۵ آزاد شد، بعد از گذشت ۳۵ سال از آزادسازی، امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می‌شود.
این شهر در ایام اربعین میزبان میلیون‌ها زائر کربلا شد، مردم این شهرستان به مهمان نوازی از زوار و خادمان سید الشهدا مشهور هستند.