تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 20:11
بندرعباس-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: به دستور محمد آشوری استاندار هرمزگان، به دلیل برگزاری بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت کاری ادارات هرمزگان فردا شنبه از ۹:۳۰ آغاز میشود.
پاکروان با قدردانی از کارکنان بیمارستانها، مراکز درمانی، اورژانس، آتشنشانی و سایر مراکز نوبتکاری، امدادی و خدمات ضروری که در همه شرایطی در کنار مردم هستند، آنها از این تصمیم مستثنی دانست.