سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران

مهر | استان‌ها | جمعه، 05 تیر 1405 - 20:11
بندرعباس-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران خبر داد.
هرمزگان،پاكروان،مراكز،آشوري

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: به دستور محمد آشوری استاندار هرمزگان، به دلیل برگزاری بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت کاری ادارات هرمزگان فردا شنبه از ۹:۳۰ آغاز می‌شود.
پاکروان با قدردانی از کارکنان بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری که در همه شرایطی در کنار مردم هستند، آنها از این تصمیم مستثنی دانست.