سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس کمیسیون امنیت ملی، کشورهای حاشیه خلیج فارس را تهدید کرد

مشرق | سیاسی | جمعه، 05 تیر 1405 - 20:22
امنيت،تامين،شوراي،آمريكا

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:
به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.
قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.
تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از آمریکاست.