پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در نیکشهر
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 21:01
نیکشهر - فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از پلمب ۴واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن وحدانی مقدم گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پلیس در شهرستان نیکشهر اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان کرد: در خلال این طرح ۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند.
وی در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح ها، از شهروندان خواست؛ تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.