تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 23:33
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی عصر امروز (جمعه) به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
باشگاه خبرنگاران جوان - در گفتوگوی تلفنی عصر امروز (جمعه) شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقهای در پرتو تفاهم حاصلشده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت وگوها و بهرهگیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقهای منجر شود.