سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادعای ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

مشرق | بین‌الملل | جمعه، 05 تیر 1405 - 19:54
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران یک کشتی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتش‌بس را نقض کرده است.
نقض،توافق،كشتي

به گزارش مشرق به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران دست‌کم ۴ پهپاد به سمت کشتی‌های درحال عبور از تنگه هرمز شلیک کرد.
یکی از پهپادها برخورد محکمی با عرشه بالایی یک کشتی باری بسیار گران‌قیمت داشت.
خسارت وارد شد اما کشتی توانست به مسیرش ادامه دهد.
ما ۳ پهپاد دیگری را ساقط کردیم.
واضح است که این نقض توافق آتش‌بس است.