ادعای ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
مهر
|
بینالملل
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 19:33
رئیسجمهور آمریکا مدعی شد که ایران یک کشتی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتشبس را نقض کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.