سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادعای ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

مهر | بین‌الملل | جمعه، 05 تیر 1405 - 19:33
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران یک کشتی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتش‌بس را نقض کرده است.
دونالد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.