آغاز فعالیت ادارات گلستان با دو ساعت تأخیر در روز شنبه
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 17:44
گرگان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از آغاز به کار تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی استان در روز شنبه ششم تیرماه با دو ساعت تأخیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی جمالی اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی مصر ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ششم تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت همدلی و انسجام ملی، فعالیت تمامی ادارات، مؤسسات عمومی و دستگاههای اجرایی استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس، ساعت آغاز به کار ادارات در روز شنبه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: فعالیت دستگاههای خدماترسان، امدادی، بهداشتی و درمانی، بانکها و همچنین نهادهای نظامی و انتظامی مشمول این تصمیم نبوده و طبق روال معمول انجام خواهد شد.