رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات
مشرق
|
سیاسی
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 18:44
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات درباره آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر رایزنی کردند.
به گزارش مشرق، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخستوزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
در این تماس تلفنی، تحولات منطقه و آخرین وضعیتها و رویدادهای منطقهای، پس از دستیابی به تفاهمنامه بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.