مخبر: قطبنمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد
مهر
|
سیاسی
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 18:54
مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پی بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس نوشت: قطبنمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پی بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس و همچنین در ادامه نقض های مکرر بند اول تفاهم از سوی آمریکا و رژیم صهیونسیتی در صفحه شخصی خود نوشت: بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری های خود کرده.
قطبنمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد.
مخبر افزود: توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیج فارس، یک زنجیره است؛ یک حلقهاش که بشکند، کلِ زنجیره اش در آتش ذوب میشود.