افلیجشدن یک سرگرد زرهی اسراییلی در جنوب لبنان+ عکس
مشرق
|
بینالملل
|
چهارشنبه، 09 اردیبهشت 1405 - 18:40
معاون یک گردان زرهی ارتش اسراییل، در جنگ با سلحشوران حزبالله، یک پای خود را از دست داد و دیگر پایش هم به شدت مجروح شد. حملات دقیق حزبالله، با راکت ضدزره و FVP آمار تلفات صهیون را بالا برده است.
به گزارش سرویس جهان مشرق، سرگرد «بوعاز تمام»، یکی از مجروحان شدید در درگیریهای جنوب لبنان، که دقیقاً یک ماه پیش (۲۹ مارس) به بیمارستان رمبام منتقل شده بود، امروز بیمارستان رمبام را ترک کرد و به سمت توانبخشی در تل هشومیر حرکت کرد.
سرگرد تمام، معاون فرمانده گردان در نیروی زرهی، در نبرد با دلاوران سلحشور حزبالله، پای خود را از دست داد و همچنین در پای دیگرش جراحات بسیار شدیدی دید و دچار سوختگیهای شدید نیز شد(افلیج کامل!).
ظاهرا پزشکان رامبام برای نجات پای آسیبدیده تلاش کردند و مدعی موفقیت شدند.