سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۲ کیلو تریاک در عملیات پلیس بوشهر کشف شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 11:44
بوشهر- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف مجموعاً ۲۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در ۲ عملیات جداگانه در گناوه و دیلم خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.
عمليات،ترياك،موادمخدر،سرهنگ،كيلو،جعفري،بازرسي

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی جعفری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات اول، مأموران با اقدامات فنی متوجه شدند یک دستگاه پراید از مرزهای غربی قصد انتقال تریاک به گناوه را دارد که پس از هماهنگی قضایی، خودرو توقیف و پنج کیلو تریاکِ جاسازی‌شده کشف شد ،در این عملیات سه متهم دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر افزود: در عملیات دوم، کارکنان فرماندهی انتظامی دیلم و پلیس مبارزه با موادمخدر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی، یک دستگاه پژو پارس را متوقف کردند.
در بازرسی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد که سرنشینان آن شامل دو خانم و یک مرد در پوشش خانواده، قصد انتقال مواد از ایرانشهر به خوزستان را داشتند.
سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه هر ۶ متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، تأکید کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت تمام ادامه دارد.