خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 08 اردیبهشت 1403 - 17:12
استاندار ایلام با بیان اینکه 96 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد،گفت: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور تا تکمیل همه طرح ها ادامه دارد.
ايلام،مصوبات،درصد،تكميل،پروژه،سفر

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، امروز نشست مصوبات ریاست‌ جمهوری به استان ایلام به ریاست حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام برگزار شد.
استاندار ایلام در این نشست اظهار داشت: از مجموع 145 مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست جمهوری به استان ایلام 96 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.
این مصوبات شامل 301 پروژه است که از این تعداد، 98 درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.
وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری 6187 میلیارد تومان مصوب شده که میزان 4629 میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل 75 درصد تخصیص داده شد.
استاندار ایلام یادآور شد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
بهرام‌نیا اضافه کرد:پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا 45 روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که 60 درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.
از 23 پروژه دانشگاه علوم پزشکی 18 پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام/180/