خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گسستگی مدیریت درمانی در ری نیازمند رسیدگی است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 18:30
رئیس اداره بهداشت شهرستان ری با اشاره به اینکه اورژانس تهران در ری هماهنگی و همدلی چندانی ندارد گفت: بهداشت و درمان در ری نیازمند یکپارچگی در مدیریت مراکز درمانی است زیرا که دچار گسستگی مدیریت درمانی در شهرستان ری هستیم.
ري،شهرستان،بهداشت،مديريت،تهران،درماني،درمان،گسستگي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، مصطفی امینی در کنگره سلامت ری، با تاکید بر لزوم توسعه بهداشت و درمان در شهرستان ری گفت: شبکه بهداشت و درمان در ری ساختاری متفاوت از سایر مناطق دارد، دچار گسستگی مدیریت درمانی در شهرستان ری هستیم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخشی تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
وی افزود: با وجود تعامل بسیار خوب بیمارستان‌های ری با یکدیگر اما نیازمند یکپارچگی در مدیریت مراکز درمانی هستیم زیرا که در مواقع بحرانی دریافت مجوز مجزا از دانشگاه‌های ایران و تهران زمانبر بوده نیاز است که در مواقع اضطرار مدیریت یکپارچه‌ای در این زمینه داشته باشیم.
رئیس اداره بهداشت شهرستان ری در ادامه گفت: در حال حاضر اورژانس تهران در سطح شهرستان ری هماهنگی و همدلی چندانی ندارد و در برخی موارد با مشکلاتی مواجه می‌شویم و نیاز به کسب مجوز از سایر ارگان‌ها داریم و این از هم گسستگی در حوزه درمان و بهداشت در برخی موارد موجب دشواری خدمات‌رسانی می‌شود.
امینی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان ری مولفه‌هایی از جمله بزرگترین زندان تهران، زندان زنان، مرکز نگهداری معتادان متجاهر، آرادکوه، تصفیه فاضلاب، جمعیت 260 هزار نفری اتباع بیگانه، جمع شدن فاضلاب‌ها و روان آب‌ها در ری و ...
وجود دارد که نیاز به رسیدگی به این منطقه را بیشتر کرده است.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ری از وسعت قابل توجهی برخوردار است، ما در ری نقاطی از جمله فشافویه را داریم که فاصله آن تا نزدیک‌ترین بیمارستان 50 دقیقه است و بیمار در شرایط اضطرار باید این مسافت را طی کند.
انتهای پیام/