تشکیل 7000 پرونده برای جبران خسارت سیل در خرمآباد
مدیر جهاد کشاورزی خرمآباد از تشکیل 7000 پرونده برای جبران خسارت سیل در این شهرستان خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی خرمآباد از تشکیل 7000 پرونده برای جبران خسارت سیل در این شهرستان خبر داد.
مراد بیرانوند در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص اقدامات پس از سیل فروردین ماه در بخش کشاورزی خرمآباد اظهار کرد: در بحث جادههای بین مزارع ۲۰ دهنه پل و نزدیک به ۴۰ کیلومتر را ترمیم کردیم.
وی ادامه داد: همچنین ۲۲۰ کیلومتر کانال که دچار خسارت شده بود را لایروبی و ۱۵ باند انحرافی را اصلاح کردیم.
بیرانوند یادآور شد: در بخش باغات زیاد لایروبی نداشتیم، چون مشکل آنچنانی در این حوزه وجود نداشت.
مدیر جهاد کشاورزی خرمآباد از تشکیل ۷۰۰۰ پرونده خسارتدیده در این بخش کشاورزی خبر داد و افزود: ۱۲۰۰ مورد از این تعداد برای جبران خسارت وارد سامانه سجاد شده است.
وی اضافه کرد: در بحث جبران خسارت کار به شکل جدی دنبال میشود و در اسرع وقت برای مابقی خسارتدیدگان نیز پرونده تشکیل خواهد شد.
بیرانوند بیان کرد: در حال حاضر بخش کشاورزی خرمآباد مشکلات خاصی در بحث پس از سیل ندارد.
انتهای پیام