خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تندیس دستگاه برتر به سازمان بیمه سلامت اعطا شد

مهر | سلامت و پزشکی | چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 10:00
سازمان بیمه سلامت ایران، در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تندیس دستگاه برتر را دریافت کرد.
سازمان،سلامت،بيمه،هوشمند،اطلاعات،فناوري،ايران،مركز

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی که با حضور برگزیدگان حوزه فناوری کشور و همکاران مرکز فناوری اطلاعات و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران برگزار گردید لوح تقدیر به پاس قدردانی از تلاش‌های سازمان بیمه سلامت ایران، به مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران, به عنوان نماینده سازمان اهدا شد.
فاطمه حاج علی عسگری رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار "ایران هوشمند و متصل"، در ۴ گروه تخصصی دولت هوشمند، شبکه ملی اطلاعات، پست هوشمند و صنعت فضایی برگزار شد، لذا سازمان بیمه سلامت در کارگروه "دولت هوشمند" به انتخاب هیأت داوران حائز رتبه دوم شد.
وی افزود: در این ارزیابی بر اساس شاخص‌های محور مشارکت الکترونیک، رتبه اول و سوم نداشتیم و مقام برتر به سازمان بیمه سلامت تعلق گرفت.
حاج علی عسگری تاکید کرد: در همین زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر به جناب آقای دکتر ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و همکاران مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی در سازمان بیمه سلامت ایران، از تلاش‌های یکپارچه واحدهای تخصصی این سازمان برای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در مسیر تسهیل و تسریع ارائه خدمات فناورانه، تجلیل کرد.
وی اضافه کرد: سایر محورهای این کارگروه شامل مرکز ملی تبادل، خدمت هوشمند و پنجره واحد خدمات است.