خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع برق تهران: نیمی از برق پایتخت صرف کولر‌ها می‌شود + فیلم

باشگاه خبرنگاران | چند‌رسانه‌ای | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 19:11
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در مورد وضعیت مصرف برق در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
برق،كولر،مگاوات

باشگاه خبرنگاران جوان - ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: وسایل سرمایشی به تنهایی ۳۵۰۰ مگاوات، یعنی حدود نیمی از برق پایتخت را مصرف می‌کنند.
وی افزود: از مشترکان می‌خواهیم با تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی، به ویژه در ساعات اوج بار (۱۱ تا ۱۶)، مصرف خود را مدیریت کنند.
با این اقدامات ساده، امکان صرفه‌جویی ۲۰ درصدی معادل ۷۰۰ مگاوات برق فراهم می‌شود و پایداری شبکه حفظ خواهد شد.