«جامی» تیر و مرداد به وحدت میآید
مهر
|
فرهنگی و هنری
|
چهارشنبه، 08 تیر 1401 - 15:18
گروه موسیقی «جامی» به سرپرستی رضا علیآبادی در روزهای ۲۵ تیر و اول مرداد روی صحنه میرود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت «سکوتم را تماشا کن» گروه تنبورنوازان جامی که ابتدا قرار بود فقط در روز ۲۵ تیر برگزار شود، به دلیل استقبال مخاطبان یک روز دیگر تمدید شد و این گروه در روز اول مرداد نیز برای مخاطبان برنامه اجرا خواهد کرد.
علیآبادی در این کنسرت با همراهی ۶۰ نوازنده تنبور از شاگردان خود روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه سه قطعه جدید اجرا میکند.
در این برنامه که در تالار وحدت اجرا می شود، میلاد عباسی، نوازنده سازهای کوبهای نیز علیآبادی و گروه تنبورنوازان «جامی» را همراهی میکند.