خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاکید بر پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در نوروز

مهر | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 29 اسفند 1400 - 11:41
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در ایام نوروز بخشنامه‌ای صادر کرد.
عملكرد،نظارت،امور،سازمان،ايام،بازرسي،قوانين

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله خدائیان در راستای اختیار مصرح در اصل ١٧۴ قانون اساسی مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین، به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در ایام نوروز بخشنامه‌ای صادر کرد.
متن بخشنامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به معاونان این سازمان، رؤسای مناطق و بازرسان کل امور و استان‌ها به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
در راستای اختیار مصرح در اصل ١٧۴ قانون اساسی مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در ایام نوروز، لازم است نسبت به تشکیل تیم‌های نظارت و بازرسی در این ایام اقدام و در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل، قصور، تعلل و کوتاهی در انجام وظایف یا هرگونه اقدام خلاف قوانین و مقررات، ابتدا به مسئولان مربوطه تذکر داده شود و در صورت عدم توجه به تذکرات و هشدارهای پیشگیرانه، نسبت به تشکیل پرونده (موردی / فوق‌العاده) و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی‌صلاح اقدام نمایند.
مسئولیت نظارت بر اجرای این بخشنامه بر عهده دفتر مدیریت عملکرد سازمان می‌باشد و لازم است معاونان و رؤسای مناطق نتیجه اقدامات بازرسی‌های امور / کل زیرمجموعه خود را به دفتر مدیریت عملکرد اعلام نمایند.
ذبیح‌اله خدائیان
رئیس سازمان بازرسی کل کشور»