سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طالبان: سه نظامی آمریکایی را در افغانستان کشتیم

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | پنجشنبه، 04 بهمن 1397 - 01:41
طالبان مدعی شد در حمله این گروه به منطقه‌ای در افغانستان، سه نظامی آمریکایی کشته شده‌اند.
آمريكايي،نظامي،طالبان،افغانستان

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، طالبان مدعی شد در حمله این گروه به منطقه ای در افغانستان، سه نظامی آمریکایی کشته شده اند.
گروه طالبان روز چهارشنبه مسئولیت حمله ای را که به کشته یک نظامی آمریکایی در استان اروزگان افغانستان منجر شد، به عهده گرفت.
کاری یوسف احمدی، سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه ای اظهار داشت در انفجار یک بمب در شهر ترین‌کوت، مرکز استان اروزگان، سه سرباز آمریکایی کشته شدند.
این در حالی است که ارتش آمریکا با تایید خبر این انفجار، اعلام کرد در این حمله تنها یک نظامی آمریکایی کشته شده است.
این دومین نظامی آمریکایی است که از آغاز سال 2019، در افغانستان کشته می شود.
انتهای پیام/