سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکر نماینده ایذه از رهبری برای دلجویی از خانواده شهید لندی

ایسنا | سیاسی، استان‌ها | یکشنبه، 18 مهر 1400 - 13:12
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری برای دلجویی از خانواده شهید لندی تشکر کرد.
لندي،شهيد،تشكر،خانواده،اسلامي،ايزدپناه،پيام،رهبري،علي

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری برای دلجویی از خانواده شهید لندی تشکر کرد.
به گزارش ایسنا، عبدالله ایزدپناه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شهید لندی نمونه بارز جبهه درخشان از فرهنگ والا و ارجمندی است که اسطوره هایش همانند رستم و سهراب تداوم و سپس با عجین شدن در اسلام الگوهایی همچون علی هاشمی، مجید وفایی، نادر ایزدپناه، حسین فهمیده، بهنام محمدی و شهید یازده ساله خشی و اکنون علی لندی می آفرینند تا چراغ پرنوری برای هدایت باشند.
وی در ادامه اظهار کرد: بدون شک حرکت پرشتاب به سوی این افق امیدبخش در برهه حساس کنونی جز با رهبری داهیانه سکاندار نظام اسلامی امام خامنه ای امکان پذیر نبوده و از طرف مردم حوزه انتخابیه و خانواده شهید لندی از حضرت ایشان کمال تشکر را داریم که قلب خانواده این بزرگ پهلوان کوچک و مردم فداکار و انقلابی خوزستان را با پیام پرمهر و دلجویانه و پدرانه منور فرمودند و همچنین از مسئولان نظام و سران قوا برای ابراز همدردی تشکر می کنیم.
انتهای پیام