خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باشگاه شهرخودرو دولتی شد

ایسنا | ورزشی، استان‌ها | سه شنبه، 19 اسفند 1399 - 19:31
باشگاه شهرخودرو بالاخره به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد.
باشگاه،رضوي

باشگاه شهرخودرو بالاخره به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد.
به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو پس از بدهی‌های زیاد این تیم و مذاکره با مسئولان استانی و شهری با واگذاری این باشگاه به بخش دولتی موافقت کرد تا شهرخودرو پس از ۲ سال خصوصی‌سازی ناموفق، دوباره دولتی شود.
مسئولیت و هزینه‌های این باشگاه فعلا برعهده هیات فوتبال استان خراسان رضوی است.
انتهای پیام