باشگاه شهرخودرو دولتی شد
ایسنا
|
ورزشی، استانها
|
سه شنبه، 19 اسفند 1399 - 19:31
باشگاه شهرخودرو بالاخره به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد.
باشگاه شهرخودرو بالاخره به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد.
به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو پس از بدهیهای زیاد این تیم و مذاکره با مسئولان استانی و شهری با واگذاری این باشگاه به بخش دولتی موافقت کرد تا شهرخودرو پس از ۲ سال خصوصیسازی ناموفق، دوباره دولتی شود.
مسئولیت و هزینههای این باشگاه فعلا برعهده هیات فوتبال استان خراسان رضوی است.
انتهای پیام