خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احمدی: ۸۰۰ بیمار در بشاگرد معاینه و برای ۲۳۲ نفر عینک تأمین شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 13:22
بشاگرد - رئیس شبکه بهداشت بشاگرد، گفت: تیم جهادی تاکنون ۸۰۰ بیمار را معاینه کرده، برای ۲۳۲ نفر عینک تهیه کرده و ۷ بیمار کم‌بضاعت را برای درمان و جراحی رایگان اعزام کرده است.
جهادي،تخصصي،درماني،بشاگرد،شهرستان،درمان،عينك،سلامت،مناطق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین احمدی، اظهار کرد: گروه جهادی چشم‌پزشکی شهید امین دوران که از تهران به شهرستان بشاگرد اعزام می‌شود، به صورت ماهانه و در قالب برنامه‌های سه روزه در این منطقه حضور یافته و خدمات تخصصی چشم‌پزشکی را به مردم مناطق کم‌برخوردار ارائه می‌کند.
وی افزود: در جریان این اردوهای جهادی نزدیک به ۸۰۰ نفر از بیماران مورد معاینه و ارزیابی تخصصی قرار گرفته‌اند و ۲۳۲ نفر از مراجعانی که پس از معاینات تخصصی نیازمند استفاده از عینک تشخیص داده شدند، عینک مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کرده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد با اشاره به حمایت خیران حوزه سلامت از توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان، بیان کرد: در راستای تقویت امکانات تخصصی چشم‌پزشکی چهار دستگاه پیشرفته چشم‌پزشکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت و حمایت خیران تأمین و به مراکز درمانی شهرستان اهدا شده است.
احمدی ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات معاینه، بینایی‌سنجی و تأمین عینک، هفت بیمار کم‌بضاعت که به دلیل مشکلات مالی امکان ادامه روند درمان و انجام عمل جراحی را نداشتند، با حمایت این گروه جهادی به کرمان اعزام شدند و تمامی مراحل درمان و جراحی آنان به صورت کاملاً رایگان انجام شد.
وی حضور مستمر گروه‌های جهادی تخصصی در مناطق محروم را اقدامی مؤثر در ارتقای شاخص‌های سلامت دانست و گفت: دسترسی مردم مناطق کم‌برخوردار به خدمات تخصصی درمانی از مهم‌ترین دستاوردهای این حرکت‌های جهادی است که نقش بسزایی در کاهش مشکلات درمانی و افزایش رضایتمندی مردم دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد در پایان ضمن قدردانی از مدیرعامل، پزشکان، متخصصان و اعضای گروه جهادی شهید امین دوران، خاطرنشان کرد: استمرار این خدمات ارزشمند می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت، افزایش عدالت در دسترسی به خدمات درمانی و بهبود کیفیت زندگی مردم شهرستان بشاگرد ایفا کند.