سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش خودکشی و تنش‌های روانی میان نظامیان اسرائیلی

مشرق | بین‌الملل | دوشنبه، 15 دی 1399 - 09:23
یک کارشناس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خودکشی در میان نظامیان این رژیم ابراز نگرانی کرد.
نظاميان،افزايش،رژيم،نظامياني،خودكشي

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، «موتی الموز» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به بحث افزایش خودکشی در میان نظامیان ارتش این رژیم گفت: ما تلاش می‌کنیم نظامیانی را که قصد خودکشی دارند شناسایی کرده و آنها را از تصمیم خود منصرف کنیم.
وی افزود: تعدادی از نظامیان ممکن است طی روزها و ماه‌های گذشته در شرایط روحی و روانی سختی به سر برده باشند و فرماندهان باید نسبت به این مسأله هوشیار باشند.
الموز بیان کرد: افزایش شمار خودکشی‌ها در میان نظامیان اسرائیلی بیانگر افزایش تنش‌های روحی و روانی در میان آنها است.
تعداد نظامیانی که درخواست دریافت خدمات روان شناسی کرده‌اند افزایش یافته است.
وی گفت: برنامه‌هایی برای کاهش سلاح‌های موجود در دست نظامیان اسرائیلی که در مأموریت به سر نمی‌برند وجود دارد.
پیش از این نیز سایت عبری زبان میدا با اذعان نسبت به وجود آشفتگی در میان نظامیان صهیونیست گزارش داده بود که افسران از ارتش رژیم صهیونیستی فرار می‌کنند