سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ذوب‌آهن برد؛ استقلال خوزستان وارد منطقه خطر شد

مشرق | ورزشی | یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 18:31
تیم ذوب‌آهن رقیب اهوازی خود را شکست داد اما پیکان نتوانست از برد خود مقابل نفت آبادان دفاع کند.
كارت،دقيقه،گل،خوزستان،استقلال

به گزارش مشرق، از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز تیم‌های پیکان و نفت آبادان در شهر قدس به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک _ یک به پایان رسید.
داور: امیر عرب‌براقی
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدرم
کارت زرد: سعید ثاقبی از پیکان
کارت قرمز: -
گل: سعید واسعی دقیقه ۲۶ و کانجی از نفت آبادان دقیقه ۲+۹۰
* همچنین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با ۲ گل به سود ذوب‌هن به پایان رسید.
ارسلان مطهری هر دو گل تیم ذوب‌آهن را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: محمد راهی و حمید نادری
کارت زرد: وحید خشتان از استقلال خوزستان و وحید محمدزاده، قاسم حدادی فر و اوساگانا از ذوب‌آهن
کارت قرمز: -
گل: ارسلان مطهری دقیقه ۴۰ و ۷۱