افتتاح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو
مهر
|
استانها
|
پنجشنبه، 09 اسفند 1397 - 10:18
کرمانشاه_با حضور وزیر دادگستری گازرسانی به ۵ روستای دالاهو افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح گازرسانی به ۵ روستای شهرستان دالاهو صبح امروز پنجشنبه با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
این طرح با اعتبار ۳ میلیارد تومان و به طول ۳۲ کیلومتر اجرا شده است.
در طرح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو ۲۰۰ علمک گاز کار شده است و ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.