جشنواره تکنوازی دف برگزار میشود
جشنواره تکنوازی ساز دف به همت فرهنگسرای بهمن و به صورت مجازی برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن با حضور اساتید،کارشناسان و مولفین گرانقدر ساز دف در مقام هیئت داوران و انتخاب، هفتیمن جشنواره تکنوازی ساز دف را در دو رده سنی الف - سیزده تا نوزده سال، ب - بیست سال به بالا برگزارمیکند.
این جشنواره تکنوازی ساز دف به صورت مجازی برگزار میشود.
هیات داوران این جشنواره عبارتند از سیدعلاءالدین یاسینی، منصور مرادی، حسین رضایینیا، فربد یداللهی، رضا دربندی، محسن طاهرزاده، ذکریا یوسفی.
دبیر این جشنواره مهدی غلامی است.
هیات انتخاب آثارِ این جشنواره را شهاب قاسمی، حامد علیپور، روزبه زرعی، پیمان سیمانی، آسو نادری، عسل ملک زاده، زانیار حسامی، مختار زند سلیمی، افشین خلج و بهروز قهاری تشکیل میدهند.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 26 اردیبهشت است.
علاقهمندان میتوانند برای شرکت در این جشنواره، آثارشان را در یک دقیقه ضبط و به شماره 09212285285 واتساپ کنند.
انتهای پیام/