خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرمانده قرارگاه مشترک خاتم الانبیا: کارکنان پدافند مردانه ایستادند تا ایران استوار بماند

مشرق | سیاسی | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 17:55
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی گفت: کارکنان پدافند هوایی با وجود آگاهی از تهدیدات دشمن، مردانه ایستادند و جان خود را فدا کردند.
شهداي،پدافند،هوايي،ايران،شهدا،ارتش،اسلامي،الهامي،والامقام،سرتيپ

به گزارش مشرق از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی روز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی از شهدای پدافند هوایی ارتش در تبریز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با منفورترین جنایتکاران عالم روبه‌رو است؛ دشمنانی که هیچ‌گونه پایبندی به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بین‌الملل ندارند.
وی با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدای پدافند هوایی ارتش افزود: شهدای این نیرو انسان‌هایی مؤمن، شایسته و برگزیده بودند که با ایستادگی و فداکاری خود، حماسه‌های ماندگاری را در دفاع از آسمان ایران اسلامی رقم زدند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در نیروی پدافند هوایی، با علم به اینکه ممکن است هر لحظه در معرض حملات دشمن قرار گیرند، مردانه در میدان ماندند و جان خود را فدا کردند تا ایران عزیز، مقتدر، پایدار و استوار بماند.
سرتیپ الهامی با تأکید بر جایگاه رفیع خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام در دامان خانواده‌هایی تربیت شدند که امروز برای همه ما الگو و اسوه هستند و وظیفه داریم قدردان صبر، استقامت و ایثار این عزیزان باشیم.
وی در پایان با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا افتخاری بزرگ برای فرماندهان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح است.