خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ابره دری: تصادف زنجیره‌ای در محور ساوه-همدان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 18:01
ساوه - رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور ساوه به همدان و مصدومیت ۱۴ نفر در این حادثه خبر داد.
حادثه،نفر،مصدومان،ساوه،امدادي

حمید ابره دری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز چهارشنبه برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودروی سواری شامل ام‌وی‌ام (MVM)، جک، لیفان و یک خودروی سواری دیگر در کیلومتر ۵۲ اتوبان ساوه-همدان به وقوع پیوست.
وی با اشاره به حضور فوری تیم‌های امدادی در صحنه تصادف افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، بلافاصله نیروهای امدادی و تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه ادامه داد: در این حادثه ۱۴ نفر دچار مصدومیت شدند که اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی لازم برای آن‌ها توسط تیم‌های اعزامی انجام گرفت.
وی افزود: ۹ نفر از مصدومان جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل و پنج نفر دیگر به صورت سرپایی در محل حادثه خدمات درمانی را دریافت کردند.
ابره دری بیان کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در خصوص وضعیت عمومی مصدومان متعاقباً اعلام می‌شود