گفت و شنود/ عاشق!
مشرق
|
سیاسی
|
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 23:35
پادوی یکی از خانها افسرده خاطر بود. خان علت را پرسید و یارو گفت؛ قربان عاشق شدهام. خان پرسید؛ عاشق کی؟ و طرف گفت؛ هرکه شما بفرمائید!
به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبهای با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفته است «امیدوارم وضع بدتر شود»!
گفتم: همان وطنفروشی را میگویی که به دستبوسی جاسوس آمریکایی رفته بود و به نفع آمریکا دست به نظرسازی زده بود؟!
و...
گفت: بیخود نبود که نتانیاهو آنها را سرمایه اسرائیل در داخل ایران میدانست و این کاسهلیسها هنوز هم جرأت تکذیب آن را ندارند!
گفتم: ای عوام!
به آن افتخار هم میکنند!
گفت: یعنی برای خودشان هیچ شخصیتی قائل نیستند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟!
پادوی یکی از خانها افسرده خاطر بود.
خان علت را پرسید و یارو گفت؛ قربان عاشق شدهام.
خان پرسید؛ عاشق کی؟
و طرف گفت؛ هرکه شما بفرمائید!