خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیرغلامان حسینی شهرستان میبد تجلیل شدند

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 06 شهریور 1398 - 13:30
جمعی از پیرغلامان حسینی شهرستان میبد از سوی دبیرخانه هفدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجليل،حسيني،پيرغلامان،اجلاسيه،افتتاحيه،آيين

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه هفدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران، از چند پیرغلام حسینی تجلیل به عمل آمد.
نسختین تجلیل در این مراسم، خانواده شهیدان جعفر زاده، سه شهید بزرگوار سال‌های دفاع مقدس و مدافع حرم همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه این اجلاسیه تجلیل شد، خانواده شهیدان جعفرزاده در مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) هم فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.
در این مراسم همچنین از مقام مرحوم آیت الله ابراهیم اعرافی از علمای برجسته استان یزد که نقش بسیار مهمی در ترویج دین در کشور داشته تجلیل به عمل آمد.
تقی صفدری زاده به عنوان یکی از چهره‌های پرسابقه شهرستان میبد در امور دینی یکی دیگر از افرادی بود که از وی به عنوان پیرغلام حسینی در آیین افتتاحیه اجلاسیه بین المللی پیرغلامان تجلیل به عمل آمد.
حاج جلال دهقان‌زاده فیروزآبادی هم به عنوان یکی از پیرغلامان حسینی شهرستان میبد با بیش از 75 سال هیئت داری هم در این مراسم تجلیل شد، هنگام حضور این پیرغلامان حسینی یکصدا نوای یا حسین سر می دادند.
انتهای پیام/ش