خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمینه دمای تهران به ۱۹ درجه می‌رسد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 19:42
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: در کنار افت نسبی دما، وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق استان تداوم خواهد داشت.
استان،وزش،باد،درجه،تهران

حمیدرضا خورشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای همدیدی اظهار کرد: طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه دمای هوا امروز نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است، افزود: طی پنج روز آینده بیشینه دمای شهر تهران به ۳۸ درجه و کمینه آن به ۱۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، همچنین آبعلی با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان و شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق خواهند بود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به هشدارهای صادر شده ادامه داد: تا روز جمعه در برخی ساعات، به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در برخی مناطق وزش باد بسیار شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
خورشیدی تصریح کرد: این شرایط جوی از شنبه شب تا اواخر وقت یکشنبه نیز در برخی نقاط استان ادامه خواهد داشت و شهروندان باید نسبت به مخاطرات ناشی از وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا هوشیار باشند.