نتانیاهو: کارهای بیشتری باید علیه ایران و حماس انجام شود/ما از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد
اعتماد
|
همه
|
پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 20:22
نخست وزیر اسرائیل مدعی شد:ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.
نتانیاهو: کارهای بیشتری باید علیه ایران و حماس انجام شود/ما از جنوب…
نخست وزیر اسرائیل مدعی شد:ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.
کد خبر: 779650 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۴ ۱۹:۵۸:۳۳
نخست وزیر اسرائیل مدعی شد:ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.
ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.
همانطور که به شما قول داده بودم اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.
ما بیش از ۶۰ درصد از نوار غزه را کنترل میکنیم و امنیت را به حاشیه غزه بازگرداندهایم.
ما از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد و تا زمانی که لازم باشد در آنجا خواهیم ماند و از آنجا از شهرهای شمالی خود دفاع خواهیم کرد.
من به ارتش دستور دادهام که در لبنان آزادی عمل داشته باشد تا هرگونه تهدیدی علیه خود یا شهرهای شمالی ما را خنثی کند.