خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باند ۳ نفره سارقان به‌عنف در اندیمشک متلاشی شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 07 تیر 1405 - 13:33
اندیمشک - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: اعضای باند سه نفره سارقان به‌عنف که در سرقت موبایل از یک مسافر نقش داشتند، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرقت،سارقان،متهمان،سوابق،مأموران،قضائي

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید شمس‌اله موسوی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه از یک مسافر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق و شیوه‌های سرقت، در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند سه نفره سارقان به‌عنف و شرور را که دارای سوابق متعدد سرقت بودند، در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی، متهمان در قالب سه عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.
وی بیان کرد: خودروی مورد استفاده در سرقت نیز از مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد.
موسوی گفت: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه حضوری با شاکی، صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کردند.
وی افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.