خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 07 تیر 1405 - 15:11
کرمانشاه - نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک، هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند و بر نقش این نهاد در تحقق عدالت و صیانت از حقوق مردم تأکید کردند.
استان،عدالت،كرمانشاه،قضائيه،قضايي،قوه،پيام،دستگاه،حقوق،صادقانه

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از خدمات مجموعه دستگاه قضایی در مسیر اجرای عدالت و پاسداری از حقوق عمومی قدردانی کردند.
در این پیام، هفته قوه قضائیه یادآور مجاهدت‌های شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش عنوان شده و بر نقش ماندگار این شهیدان در ترویج عدالت، قانون‌مداری و خدمت صادقانه به مردم تأکید شده است.
در ادامه این پیام آمده است که قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران، پناهگاه مظلومان، حافظ حقوق عامه، صیانت‌کننده از کرامت انسانی و یکی از ارکان اساسی تحقق عدالت اجتماعی به شمار می‌رود و تقویت سلامت اداری، مبارزه با فساد، صیانت از بیت‌المال و رسیدگی عادلانه به مطالبات مردم، زمینه افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی را فراهم می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، به‌ویژه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، این مناسبت را به رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، قضات، کارکنان دستگاه قضایی و مردم استان تبریک گفتند.
در پایان این پیام، آیت الله غفوری و منوچهر حبیبی با آرزوی سلامتی و توفیق برای مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی، استمرار خدمت صادقانه، اجرای عدالت، احقاق حقوق مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت کردند.