سقوط بالگرد در عربستان با ۱۴ کشته
مشرق
|
بینالملل
|
یکشنبه، 07 تیر 1405 - 16:33
منابع رسمی در عربستان از سقوط یک فروند بالگرد و کشته شدن تمام سرنشینان آن خبر دادند.
به گزارش مشرق، یک منبع مسئول در وزارت انرژی عربستان امروز یکشنبه از سقوط یک فروند بالگرد متعلق به شرکت آرامکو خبر داد.
به گفته این منبع مسئول، این بالگرد در منطقه راس تنوره در شرق عربستان سقوط کرده است.
این منبع اعلام کرده است که تمام ۱۴ سرنشین بالگرد سقوط کرده سعودی بودند و همگی جان باخته اند.
به گفته این منبع، تحقیقات در خصوص این حادثه و علت وقوع آن از سوی دستگاههای ذیربط در حال انجام است.