هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهمنامه
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
شنبه، 06 تیر 1405 - 14:22
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بندهایی از تفاهمنامه با تداوم تنشآفرینی در تنگه هرمز، تاکید کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان - سردار سرلشکر محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هشتساله، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است.
پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»