سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهم‌نامه

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 06 تیر 1405 - 14:22
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بند‌هایی از تفاهم‌نامه با تداوم تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، تاکید کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.
بند،نقض،نيابتي

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار سرلشکر محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هشت‌ساله، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است.
پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»