سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 15:33
اراک- مدیر فرودگاه اراک گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه این شهر، پس از چهار ماه بازگشایی شد.
شهداي،اراك

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد طاهری اظهار کرد: فرودگاه شهدای اراک در غرب کشور، امروز شنبه مجدد به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت و نخستین پرواز فردا انجام می‌شود.
مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی این شهر افزوده شود.