فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد
مهر
|
استانها
|
شنبه، 06 تیر 1405 - 15:33
اراک- مدیر فرودگاه اراک گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه این شهر، پس از چهار ماه بازگشایی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد طاهری اظهار کرد: فرودگاه شهدای اراک در غرب کشور، امروز شنبه مجدد به چرخه خدماترسانی هوایی بازگشت و نخستین پرواز فردا انجام میشود.
مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: پیشبینی میشود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی این شهر افزوده شود.