سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

مشرق | ورزشی | شنبه، 06 تیر 1405 - 09:44
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون استراحت پس از بازی با مصر باید سیاتل را به مقصد مصر ترک کنند.
تيم،ايران

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران بطور مستقیم از استادیوم سیاتل برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه می‌شود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مانند دو بازی قبل ساعتی پس از پایان بازی خود برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه خواهند شد.
پرواز تیم ایران ساعت ٣٠ دقیقه بامداد از سیاتل راهی تیخوانا می‌شود.