سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهدی طارمی: این فاجعه‌بارترین جام جهانی تاریخ است

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | شنبه، 06 تیر 1405 - 11:11
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با مصر انتقاد شدیدی به میزبانی فاجعه بار آمریکا داشت.
منصفانه،ريكاوري،طارمي،هيچكس،فيفا،ببينيم

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تساوی مقابل مصر گفت: متاسفانه من احساس ناراحتی میکنم، اما ما امید داریم.
انسان همیشه امید دارد و ما بعد از بازی در رختکن انرژی خوبی داشتیم.
باید ببینیم چه خواهد شد، مشتاقانه منتظر بازی‌های بعدی هستیم تا ببینیم چه خواهد شد.
وی ادامه داد: ما باید به تیخوانا برگردیم.
ما از اول جام از این چیز‌ها شاکی بودیم.
این جام جهانی فاجعه‌بار است، فاجعه‌بارترین.
فیفا باید هر مشکلی را که وجود دارد، حل کنند.
اما متاسفانه نتوانستند از همان ابتدا چیزی را حل کنند.
اینفانتینو به محل تمرین ما آمد و گفت این تازه آغاز کار است و ما مشکل را حل می‌کنیم، اما فردا پایان مرحله گروهی است.
ما مدیران خود را اینجا نداریم، چون آنها ویزا ندارند.
چطور ممکن است که ما همیشه اینطور به تیخوانا سفر کنیم؟
ما عاشق مردم مکزیک هستیم، ما عاشق تیخوانا هستیم، آنها خیلی خوب هستند، آنها مردم فروتنی هستند و ما آنها را دوست داریم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این درست نیست.
طارمی ادامه داد: این درست نیست.
اکنون دوباره برای رفتن به تیخوانا سفر خواهیم کرد، بدون ریکاوری.
این منصفانه نیست، اصلا نیست.
اگر این از نظر فیفا منصفانه است، خب اوکی، خوش به حالشان!
اما چه کسی می‌خواهد به ما کمک کند؟
و چه زمانی ؟
اگر می‌خواهند ما حذف شویم و بیرون باشیم، باشد ایرادی ندارد.
اما این منصفانه نیست.
ما ریکاوری نداریم.
ما اینجا هیچ مدیر لجستیکی نداریم که به ما کمک کند.
ما چه می‌گوییم؟
ما همیشه از این چیز‌ها شکایت داریم، اما هیچکس کمکی به ما نمیکند.
هیچکس.