سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دورود معرفی شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 12:22
دورود - «لیلا بیات» به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد.
دورود،رئيس،شهرستان،درمان

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی «جلال‌الدین امیری»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، «لیلا بیات» به‌عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود منصوب شد.
«لیلا بیات» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجوی دکترا و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در حوزه سلامت از جمله رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دورود و ازنا، رئیس بیمارستان هفت‌تیر دورود، رئیس بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و رئیس دانشکده سلامت شهرستان دورود بوده و انتظار می‌رود با اتکا به تجربیات خود، زمینه ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان را فراهم سازد.
پیش‌ازاین، «سمیه پولادوند» مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود را بر عهده داشت.