سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

مهر | ورزشی | شنبه، 06 تیر 1405 - 09:33
تیم ملی فوتبال ایران دوباره از استادیوم محل بازی خود راهی فرودگاه می‌شود.
تيم،ايران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران بطور مستقیم از استادیوم سیاتل برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه می‌شود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مانند دو بازی قبل ساعتی پس از پایان بازی خود برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه خواهند شد.
پرواز تیم ایران ساعت ٣٠ دقیقه بامداد به وقت سیاتل راهی تیخوانا می‌شود.