پیام تسلیت عراقچی به دولت و ملت ونزوئلا در پی وقوع زلزله
مشرق
|
بینالملل
|
پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 19:00
وزیر خارجه کشورمان در پیامی درپی زلزله در ونزوئلا با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی و همبستگی کرد.
به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: از وقوع زمینلرزه در ونزوئلا عمیقاً متأثر و اندوهگین هستیم.
صمیمانهترین مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ونزوئلا، بهویژه خانوادههای جانباختگان، ابراز میکنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم.
در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده و آمادگی دارد هرگونه کمک و حمایت لازم را در اختیار آنان قرار دهد.