خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرماندار دشتی: اتحاد و همدلی لازمه عبور از شرایط کنونی کشور است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 03 تیر 1405 - 12:55
بوشهر- فرماندار دشتی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: اتحاد، همدلی و وفاق ملی مهم‌ترین عامل موفقیت کشور در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و باید این سرمایه ارزشمند حفظ شود.
مساجد،مذهبي،جامعه،اسلامي،دشتي،بانيان،عزاداري،فرماندار،همدلي، ...

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح چهارشنبه در همایش عاشورائیان شهرستان دشتی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بانیان مساجد، هیئت‌های مذهبی و خادمان عزاداری اظهار کرد: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در نقاط مختلف شهرستان حاصل همت، اخلاص و تلاش ارزشمند مردم، هیئت‌های مذهبی و بانیان مساجد است که شایسته تقدیر هستند.
وی با تبریک اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اصناف افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه اصناف در شرایط کنونی کشور نقش مهم و اثرگذاری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر عهده دارند و خدمات آنان قابل تقدیر است.
فرماندار دشتی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در سال‌های اخیر و به ویژه در حوادث و جنگ‌های اخیر، به دنبال تضعیف و تجزیه ایران اسلامی بودند اما با هوشیاری مردم، اقتدار نیروهای مسلح و حمایت دولت، به اهداف خود دست نیافتند.
مقاتلی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ اتحاد، وفاق و همدلی هستیم و خروجی این همدلی باید خدمت‌رسانی بهتر به مردم و رفع مشکلات جامعه باشد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود دیدگاه‌ها و سلایق مختلف، همه باید برای پیشرفت کشور و موفقیت نظام اسلامی تلاش کنیم و از هرگونه اختلاف‌افکنی و رفتارهایی که موجب خدشه به وحدت ملی می‌شود پرهیز کنیم.
فرماندار دشتی بر ضرورت تقویت روحیه همبستگی در جامعه تأکید کرد و افزود: امروز شرایط کشور ایجاب می‌کند همه گروه‌ها و اقشار جامعه در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف انقلاب و خدمت به مردم گام بردارند.
مقاتلی با اشاره به ضرورت تأمین اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مساجد و هیئت‌های مذهبی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مساجد و هیئت‌های مذهبی با جدیت دنبال شده و تلاش داریم همه مساجد شهرستان از این اقلام بهره‌مند شوند.
وی همچنین بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی تأکید کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود در حوزه انرژی، انتظار داریم بانیان مساجد، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در مصرف بهینه برق و سایر حامل‌های انرژی همکاری لازم را داشته باشند تا با کمترین مشکل از فصل گرما عبور کنیم.
فرماندار دشتی رعایت مسائل امنیتی و انتظامی در مراسم‌های مذهبی را ضروری دانست و تصریح کرد: انتظار داریم برگزاری مراسم عزاداری، فعالیت مواکب و خدمت‌رسانی به مردم با هماهنگی کامل با دستگاه‌های مسئول و رعایت ملاحظات امنیتی، انتظامی و ترافیکی انجام شود.
مقاتلی تأکید کرد: فرهنگ عاشورا، ایثار، همدلی و خدمت به مردم باید سرلوحه همه ما قرار گیرد و از این فرصت معنوی برای تقویت وحدت، انسجام و خدمت‌رسانی به جامعه بهره ببریم.